Bo & Joey

leerlingen

Het is fijn om bij je coach terecht te kunnen. Dat geeft je meteen een veilig gevoel.

Jolie

Leerling

De kleinschaligheid zorgt ervoor dat je iedereen persoonlijk kent. Je kent iedereen, dus je kunt gewoon lekker bij iedereen aansluiten. Je zit namelijk allemaal samen op het leerplein en maakt sneller contact met elkaar.

Jana

leerling

De persoonlijke aandacht is heel fijn. Je voelt je gehoord en je weet dat je wordt opgevangen als het nodig is.

Mick Hummel

oud-leerling

Niemand gaat natuurlijk écht graag naar school als puber, maar als je het goed doet in een omgeving waar creativiteit en vrijheid belangrijker zijn dan prestatiedruk en strengheid dan kun je maar beter op Grotius zitten! Ik heb er zelf een heel fijne tijd gehad (7 jaar maar liefst, want blijven zitten), het gevoel gehad dat leraren en leerlingen elkaar allemaal zo'n beetje bij naam kenden en respecteerden, en dat er vooral ook gelachen kon worden. Maar ja, het blijft natuurlijk ook wel gewoon een school...

Dennis Roijen